Wonderful Wednesday with My Purple World, Oh My Heartsie Girls and Friends

The Royal Pita Maha, Ubud, Bali


I can't believe November is here.

Soon 2020 comes to an end and 2021 is here. And still I do not know what the future holds. Well, no one knows. And we are still in a limbo due to the pandemic with all the complications it started. Slowly but sure, we start to significantly adjust to these drastic changes we face in so many facets of life. I am not a pessimistic but I know the realities when I see one. Now, we should continue our life in the strict health protocol and get on. I simply just wish everyone the best and we all stay safe.

Kids are having their online classes and the final test for the first semester is coming. I hope they will nail it indeed. As for the works, I have some international meetings coming so I might soon go back to Bali. Wish me luck and hope everything runs smoothly. I feel like I need a very good vacation with the Frakarsas, my family. I just feel like I really need one. Hopefully we can soon enjoy some quality time together.

The Royal Pita Maha, Ubud, Bali
Bali is always a great idea...

But now, let's hit the party and join me on Wonderful Wednesday with My Purple World, Oh My Heartsie Girls and Friends. Have fun!

Oh-My-Heartsie-Girls-WW

❢❢ Would you please share our Party Banner on your blog to help grow the party And Please Feel Free To Pin A Few Features From Original Source Be Notified When Our Parties Start Each Week Add Your Email Unsubscribe Anytime ❢: [...]

Wonderful-Wednesday-Hosts.
Wonderful-Wednesday-Hostess-Features-231
Indah Nuria Savitri // My Purple World Celebrating Pinktober Twitter | Facebook | Pinterest | Instagram 
Clearissa Coward // Command Center How Does Fall Look To You? Twitter | Instagram | Facebook | Pinterest
Kaycee Mason // My Crafty Zoo Black Friday Ads & Deals 2020 Twitter | Instagram | Facebook | Pinterest
Suzan White // Country Crafting High End Dollar Farmhouse Decor Twitter | Instagram | Facebook | Pinterest

Wonderful-Wednesday-Linky-Party-23120-Easy-Dall-DIY-Decor-Ideas-That-You-Will-Absolutely-Love 

Feature Chosen by Indah // My Purple World Décor Craft Design // 20 Easy Dall DIY Décor Ideas That You Will Absolutely Love
Comfort-Spring-Cranberry-Upside-Down-Sour-Cream-Cake.

Feature Chosen by Clearissa Coward // Clearissa Coward's Command Center Comfort Spring // Cranberry-Upside-Down-Sour-Cream-Cake

  Maple-Roasted-Pumpkin-Seeds

Feature Chosen by Suzan White // Country crafting Cook Clean Repeat // Maple Roasted Pumpkin Seeds Chippy-Shutter-CenterpieceFeature Chosen by Karren Haller / Oh My Heartsie Girl Master Pieces of My Life // Chippy Shutter CenterpieceCoastal-Bohemian-Rose-Cake-with-Culinary-Rose-Petals
Feature Chosen by Karren Haller // Oh My Heartsie Girl Coastal Bohemian // Rose Cake with Culinary Rose Petals
  Golden-Pumpkins-and-candlestick

Feature Chosen by Karren Haller / Oh My Heartsie Girl The Painted Apron // Transitioning from October to Thanksgiving and the December holidays

This-weeks-fashion-feature-on-Oh-My-Heartsie-Girl
  Shelbee-On-The-Edge-The-Magnificent-Putting-On-The-Pearls


Feature Chosen by Karren Haller / Oh My Heartsie Girl Shelbee On The Edge // The Magnificent Putting On The Pearls

 

Now Before You Get Started and it is not required but in order to be considered for a feature, would you take a moment to Comment and Share its appreciated, All the buttons are here to share. Lets Party!!

Wonderful-Wednesday-Linky-Party


Lets Get Started!

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter
-

14 comments:

  1. Pandemi gini memang bikin kita kangen kumpul bersama teman dan keluarga, dan di saat waktu kumpul bersama happy banget ya. Tulisan mbak indah di blog selalu ringan dan gak berat isinya, jadi suka bacanya. Semoga mbak Indah selalu sehat. ❤️

    ReplyDelete
  2. Kami di rumah juga anak dan suami sibuk dengan UTS. Yang repot emaknya hehehe...

    Meski pandemi kegiatan sehari-hari, pekerjaan dan kegiatan rutin kembali harus dilanjutkan ya... Sehat selalu ya semuanya. Semoga perjalanan menghadiri meeting nya lancar aamiin

    ReplyDelete
  3. Anakku jg akan mulai ujian semester nih hehe, semoga akhir tahun ini aman, sehat sentosa ya mbak

    ReplyDelete
  4. Tidak terasa ya mbak sekarang sudah di bulan ke 11 di tahun 2020...duuuh berasa introspeksi diri...kita harus semangat melihat kedepan dan bukan ke belakang. Selalu suka dengan cerita-cerita positif dari mbak Indah...semoga kita senantiasa diberikan kesehatan dan makin bersemangat menyongsong kehidupan yang penuh warna ini ya mbak.

    ReplyDelete
  5. Nggak terasa ya mbak sudah mau akhir tahun aja. Pandemi yang masih belum jelas kapan berakhir ini ibaratnya kita seperti jalan sambil nunduk di atas aspal panjang hingga nggak kelihatan ujungnya.

    Yah, semoga kondisi ini segera berlalu ya mbak hingga dunia bisa kita sentuh tanpa jeda jarak lagi

    ReplyDelete
  6. Always mba, Bali never failed me, always been a good idea anytime. Ku kangen liburan di Bali, rencana sih tahun depan nih mba Indah, pengen ajak anakku jugaa mba.

    ReplyDelete
  7. iya ya kak, sebulan lagi meninggalkan 2020, hampir mau setahun kita berjuang di tengah pandemi, ngga nyangka sih bisa bertahan hingga saat ini.

    ReplyDelete
  8. Sounds nice. Semangat banget Mba Indah. Aku setuju, hidup harus terus berjalan ya mba meski kini banyak hal berubah ��

    ReplyDelete
  9. Iya ga kerasa kok ya sudah hampir ganti tahun ya mam. Hampir setahun banyak dari kita yang ngendon di rumah saja. Alhamdulillah meskipun di rumah aja, masih banyak yang bisa berkarya tanpa harus pergi-pergi ya.

    ReplyDelete
  10. Pengen ke Bali juga. Tiga kali dalam tahun ini dapat tawaran tiket ke Bali, namun belum berani ambil karena memang kondisinya belum memungkinkan. Benar-benar butuh holiday yang panjang nih setelah ini dan memang tujuannya ke Bali. Selalu bikin kangen ya Bali, apalagi bisa ke sana bareng keluarga tercinta

    ReplyDelete
  11. Aku udah kangen banget sama Bali, semoga bisa segera ke Bali deh someday. Menyenangkan sekali kayaknya ya Mba

    ReplyDelete
  12. Tak terasa November kembali hadir di tahun 2020 ya mbak, semoga semua berjalan penuh berkat dan banyak hal yang bisa dilakukan bersama keluarga tercinta ya mbak.

    ReplyDelete
  13. Duh, jadi pengen banget buat kesana..

    ReplyDelete

Thanks for visiting My Purple World. I am delighted to have you all here :D....
If you like what you read, feel free follow this blog through the button on the right side of the blog and hope you can leave some comments too. Nevertheless, all comments with direct links will be deleted.

Terima kasih sudah mampir ke blog aku ya. Selamat menikmati dan semoga suka. Komentar akan sangat dihargai, tapi link hidup dan spam akan langsung saya hapus ya.

Happy Blogwalking and enjoy 😘