Wonderful Wednesday with My Purple World, Oh My Heartsie Girls and Friends


Cheers from all of us!
Here comes another week full of fun!

My kids went back to school and it was sort of a mixed feeling of excitement, craving for more holidays and happy to meet friends and teachers. We had everything ready, including the books, bags, uniforms and more.

Luckily, we managed to go back to Lampung and as promised, we took the kids to the beach and met  their cousins. We spent some time at Sari Ringgung Beach and gathered at my mom's house. It's good to meet my big family, including my cousins, nieces and nephews. It was great as we didn't plan that yet we all met at the beach! 


Before hitting the beach
I had diving trip as well and happily met the giant stingray or manta!
Watch it on my video in YouTube for my last diving trip.
You can see the huge puffer fish and giant manta there!
I was super happy as this dive showed more spots and underwater creatures that I loved so much.


So, all in all, it's been a wonderful week and we just can't wait to see what next days will bring. Wishing you all a great week ahead and join us on our weekly link party!

Welcome to Wonderful Wednesday!! We always get a head start each week and our Co-Hosts choose from the previous week's links and we have gone overboard by featuring 9 blogs on week #164!! I am sure that you will find it both fun and interesting to meet and make friends with bloggers through our party and we appreciate your visit today!

Thank you again to all of you for all your kind words, prayers and support, I appreciate you all, Be Blessed! 

Oh-My-Heartsie-Girls-WW

❢❢ We would love if you would post our Party Banner or this » Link « on your site for others to enjoy the party each week! And if you looking for something special from last week, you Can See Last Week Features ❢:❢ We look forward to your recipes, reviews, DIY crafts, gardening hints, travel, beauty ideas, jewelry you make, paper crafts, your home, home ideas, and decor plus Linky Parties & Giveaways are all Ok! And Please Feel Free To Pin A Few Features From Original Source :❢ Be Notified When Our Parties Start Each Week Add Your Email Unsubscribe Anytime ❢:
[...]

Wonderful Wednesday Linkup

 
 



Suzan White // Country Crafting Finished Twitter | Instagram | Facebook | Pinterest Divider 989321gyey13hzitDIYerfy 5-21

Kaycee Mason
Almost Fresh Lemonade Twitter | Instagram | Facebook | Pinterest Divider 989321gyey13hzit...Best Picks from last weeks party
Flamingo Toes a Sun room Turned Colorful Vintage Style Sewing Studio 
Feature Chosen by Host Karren // Oh My Heartsie Girl Flamingo Toes // a Sunroom Turned Colorful Vintage Style Sewing Studio
Rain On A Tine Roof The Funnest Entryway You Ever Did See, Even If It Is Mine

Feature Chosen by Host Karren // Oh My Heartsie Girl Rain On A Tin Roof // The Funnest Entryway You Ever Did See, Even If It Is Mine
Lou Lou Girls Tuscan Chicken 

Feature Chosen by Co-Hostess // Indah Nuria Savitri// My Purple World Lou Lou Girls // Tuscan Chicken Recipe

Feature Chosen by Co-Hostess // Clearissa // Clearissa Cowards Command Center Chas Crazy Creations // Upcycled Porch Decor With Tutorials

Feature Chosen by Co-Hostess // Alice V // DIYerfy Tee Diddly Dee // DIY Sea Party Ideas With Directions

Feature Chosen by Co-Hostess // Suzan White // Country Crafting The Painted Apron // Handpainted Sea Oats Painting Are Subtropical Grass Clean and Scentisible Tips and Tricks To Get Rid Of Bugs

Feature Chosen by Co-Hostess // Kaycee // My Crafty Zoo Clean and Scentisible // Tips and Tricks To Get Rid Of Bugs

 Delightfule Made Cake Mix Peach Cobbler recipe 

Feature Chosen by Host Karren // Oh My Heartsie Girl Delightfule Made // Cake Mix Peach Cobbler Recipe Top it with ice cream

Feature Chosen by Host // Karren // Oh My Heartsie Girl Chez Mirelle Fashion Travel Mom A Copy Cat Outfit

Chez Mireille Fashion Travel Mom // One Skirt 5 Ways
But Now......Lets Party..
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

30 comments:

  1. Selamat masuk sekolah lagiiii :D
    Iya Mak, mixed feelings banget. Antara bahagia, excited, deg2an jugak :D
    --bukanbocahbiasa(dot)com--

    ReplyDelete
  2. Wah seru bisa diving terus. Bisa lihat keindahan bawah air yang luaaar biasa. 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyaaa teh.. puas-puasin kalau lagi di Indonesiaaa

      Delete
  3. So many are wearing purple too! :)

    Looks like a wonderful time!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. it’s in the family, Alissa.. we love purple indeed

      Delete
  4. Serunya ya mbak bisa diving. Mupeng pingin nyemplung lihat keindahan bawah laut. Btw, saya suka baju warna ungu

    ReplyDelete
  5. Aku nggak bisa diving. Bisanya snorkling aja. Itu pun bentar aja. Hahha. Tapi aku senang main di pantai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snorkeling kalau tempatnya bagus pasti betaaah mba

      Delete
  6. Seru, ya. Masih sempat traveling sebelum kembali ke rutinitas seperti biasa. Kalau aku, kayaknya kaget deh ketemu ikan begitu.

    ReplyDelete
  7. Menyelam sungguh takjub akan keindahan bawah laut tapi sayang ini bikin kita sedih ,laut yang indah dikotori tangan iseng.

    ReplyDelete
  8. Serunya diving mbak.....saya suka melihat aja hehehe tapi kalau disuruh nyemplung kek gemetaran duluan, takut air hehehe.....duh yang unyu-unyu bikin menarik nih.

    ReplyDelete
  9. Seru banget aktivitas selama liburannya mba Indah ��
    Aku baru tahu kalau dirimu orang Lampung. Mamaku lahirnya di sana juga, tp aku belum kesampaian sih main ke Lampung karena kan emang sodara di Jkt semua skrg

    ReplyDelete
  10. Kebersamaannya sangat menenangkan jiwa. Hehehe serunya liburannya. Kompak gitu ungu ungu mendominasi. Sehat selalu ya bersama keluarga besar :)

    ReplyDelete
  11. Wah bisa ketemu manta ya pas diving. Jadi kapan kita ke Lampung lagi mbak? :) SAlam buat mamanya yang cantik itu ya mbak Indah

    ReplyDelete
  12. Wah heboh kalo para ponakan berkumpul buat liburan. Apalagi kalo diajak diving kayak gini

    ReplyDelete
  13. Jadi keluarga besarnya di Lampung ya mbak Indah? Aku sekali aja tu piknik keluarga besar itupun krn ada nikahan kakak sepupu di luar kota jd sekalian pelesir bersama haha. Enak yaaa jalan bareng2 gtuuu

    ReplyDelete
  14. Walaupun rumah kami hanya sepelemparan batu dari pantai, saya belum pernah diving, Mba 😁

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah bisa kumpul keluarga dan jalan-jalan bersama ya, Mbak.. Apalagi jalan-jalannya ke pantai, dan sempat diving juga. I can feel the happiness too.. :)

    ReplyDelete
  16. Ini kayaknya sekeluarga besar penggemar warna purple? Atau Mbak Indah yang menentukan dress code? :D

    ReplyDelete
  17. Wah memang mengasyikan bs bermain main di air tuh terlebih kalau banyak ikan lucu2...

    ReplyDelete
  18. Liburan bareng keluarga besar tuh bikin hepi banget ya mbak, karena jarang bisa ngumpul gitu. Anak-anak pasti senang bisa ketemu sepupu dan om tante nya. Asik ya bisa diving, apalagi pantai di Lampung itu cantik semuaaa

    ReplyDelete
  19. seru banget sih mbaaa. bikin kepengen. cuma apa daya liburan telah usai hehe. nanti libur berikutnya mau coba diving ahhh,

    ReplyDelete
  20. Satu kata, happy. Ya Mba Indah ehhehe
    bisa liburan bareng keluarga, ngumpul, bercanda menikmati hari bersama sesuatu yang kadang nggak bisa dilakukan. Tapi pas bisa, sangat bikin bahagia. Seru dan bikin kangen melakukannya lagi ya mba. Mupeng mba Indah diving di sini, bawah lautnya itu lho cantik pol

    ReplyDelete
  21. Your pictures and instastories (yes, I saw it!) about beach and manta and those underwater world things left me nothing but jealousy! I think you know really well how to start the back-to-school season in a fun way!

    ReplyDelete
  22. Masih jadi PR supaya bisa snorkeling dan diving
    Soalnya aku beneran pengen lihat kondisi bawah laut

    ReplyDelete
  23. Whuaaa senangnya piknik bareng anak anak. Aku belum pernah ke Lampung kak. Pasti senang bisa kumpul bareng dalam acara tamasya begini

    ReplyDelete

Thanks for visiting My Purple World. I am delighted to have you all here :D....
If you like what you read, feel free follow this blog through the button on the right side of the blog and hope you can leave some comments too. Nevertheless, all comments with direct links will be deleted.

Terima kasih sudah mampir ke blog aku ya. Selamat menikmati dan semoga suka. Komentar akan sangat dihargai, tapi link hidup dan spam akan langsung saya hapus ya.

Happy Blogwalking and enjoy 😘