Wonderful Wednesday with My Purple World, Oh My Heartsie Girls and Friends

Happy Kartini Day to all Indonesian ladies wherever you are!

To those who are not familiar with Kartini, one of Indonesian's heroines, you can check out my post here: WW: Selamat Hari Kartini, Perempuan Indonesia.

Even in the middle of COVID-19 pandemic, we can still celebrate her undying spirit for gender equality and women's rights. Staying at home and be productive, taking care of our kids, continuing our self- actualization and self-development programmes, doing things we love are only a few examples of this spirit. So, perempuan Indonesia, let's show to the world what we can contribute to the betterment of all!

Proudly representing Indonesia

Meanwhile, my senior diplomatic training is reaching an end. I am still in the middle of the final project and hopefully everything will be wrapped up this Friday.


We will welcome the holy month of Ramadhan and I am very blessed to be able to meet Ramadhan. I sincerely hope I can focus on making myself a better person. So is my family. This will be a great chance to repent and focus on our good deeds.




  As always, let me now welcome you to our weekly Wonderful Wednesday with My Purple World, Oh My Heartsie Girls and Friends

We appreciate your visit today, let us know in comments if you are following us so we can follow you back! So now we are ready for you to share your blog with us, Linky Parties & Giveaways are all welcome! We hope you will visit our hostess's features and leave comments!


Oh-My-Heartsie-Girls-WW


❢❢ Our Party Banner is here if you would like to share » Link « !! If you missed last week you can see them here» Last Week Features ❢:❢ And Please Feel Free To Pin A Few Features From Original Source Be Notified When Our Parties Start Each Week Add Your Email Unsubscribe Anytime ❢: 
Wonderful-Wednesday-April-20-2020

  Wonderful-Wednesday-HostsHostess-Features-on-Wonderful-Wednesday-April-20-2020

Karren Haller // Oh My Heartsie Girl Growing Plants in Containers with Kids Twitter | Bloglovin | Facebook | Pinterest | InstagramDivider 989321gyey13hzit
Indah Nuria Savitri // My Purple World One cloudy day at Paris Twitter | Facebook | Pinterest | Instagram
Divider 989321gyey13hzit
Clearissa Coward // Command Center How To Clean Your Oil Diffuser Twitter | Instagram | Facebook | Pinterest
Divider 989321gyey13hzit
Kaycee Mason // Free Homeschool Resources & Insider Tips From a Successful Dad Twitter | Instagram | Facebook | PinterestDivider 989321gyey13hzit
Suzan White // Country Crafting Dollar Bicycle Wreath Twitter | Instagram | Facebook | Pinterest Divider 989321gyey13hzitBest Picks from last weeks party
Whispers-of-The-Heart-Magnolias-and-memories-of-Mother.

Feature Chosen by Karren // Oh My Heartsie Girl Whispers of The Heart // Magnolias and memories of Mother
 Nuts-About-Stamping-How-to-combine-products-to-make-a-pretty-Mothers-Day-Card

Feature Chosen by Karren // Oh My Heartsie Girl Nuts About Stamping // How to combine products to make a pretty Mothers Day Card
 Comfort-Station-A-beautiful-spring-walk-in-North-Carolina-and-all-the-flowering-trees-and-bushes

Feature Chosen by Karren // Oh My Heartsie Girl Comfort Station // A beautiful spring walk in North Carolina and all the flowering trees and bushes
Across-The-Blvd-How-to-make-a-felt-flowers-bouquet.

Feature Chosen by Karren // Oh My Heartsie Girl Across The Blvd // How to make a felt flowers bouquet
A-beautiful-hutch-revinished-in-blue.

Feature Chosen by Kaycee // My Crafty Zoo Dabbling And Decorating // A hutch makeover in Blue  My-Slices-of-Life-Our-Cleaning-Routine.

Feature Chosen by Clearissa Coward // Clearissa Coward's Command Center My Slices of Life // Our Cleaning Routine (on a rotation schedule)
The-Lou-Lou-Girls-How-to-make-a-ginger-pork-loin-roast

Feature Chosen by Suzan White // Country Crafting The Lou Lou Girls // How to make a ginger pork loin roast
Artful-Homemaking-Easy-Whole-Wheat-Bread-Recipe.

Feature Chosen by Indah Nuria Savitri // My Purple World Artful Homemaking // Easy Whole Wheat Bread Recipe

Fun-Fashions-Featured-on-Oh-My-Heartsie-Gir
 Vanity-and-Me-Lock-Down-Diaries-a-Casual-Style.

Feature Chosen by Karren // Oh My Heartsie Girl Vanity and Me // LockDown Diaries a Casual Style
But Now Lets Party..

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

30 comments:

  1. selamat hari kartini untuk seluruh perempuan indonesia dimana pun beradaa, semoga selalu diberikan kesehatan dan keselamaytan hihihi

    ReplyDelete
  2. selmat hari kartini mba Indah dans emua perempuan dimanapun berada, semoga kita menjadi kartini yang yang bermanfaat sesuai yang Kartini harapkan, menjadi kartini yang berkualitas dibidangnya masing-masing. proud of you mba, you are one of the best kartini in Indonesia

    ReplyDelete
  3. Perjuangan Kartini hingga kini harus tetap kita jaga dan kita pertahankan ya mba. Sehat selalu dan selalu berkatifitas mbaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senangnya juga karena kiprah Kartini terdengar hingga luar negeri ya. Sukses selalu ya mbaa

      Delete
    2. Alhamdulillah bisa terus berbakti yaa mbaa

      Delete
  4. selamat menjalankan ibadah puasa ya mbak, semoga ibadahnya di lancarkan sampai hari kemenangan tiba :)

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Kartini. Semoga semakin banyak Kartini di Indonesia yang memiliki banyak prestasi

    ReplyDelete
  6. Ah bener sekali bisa ketemu Ramadan lagi udah alhamdulillah sekali apalagi msh bisa ibadah bareng keluarga ya mbak meski di rumah aja :)

    ReplyDelete
  7. Selamat hari kartini juga untuk semua wanita. Semangat selalu dan tetap berprestasi ya semuanya

    ReplyDelete
  8. Congrats on nearing the end of your training! I always love to see you at work. You look like such a powerful female representing Indonesia!

    ReplyDelete
  9. Selamat menunaikan ibadah puasa. Puasa tahun ini yang berbeda dari biasanya, yang akan menjadi cerita buat cucu kelak. Stay safe and healthy kak!

    ReplyDelete
  10. Selamat Menyambut bulan Ramadhan 💖 semangat semangat meski harus banyak concall tetap semangat ya mba hihihi

    ReplyDelete
  11. Selamat hari Kartini juga untuk mbak Indah...
    Karena Covid 19, kita jd merasakan penderitaan Kartini di eranya...dipingit, nggak keluar rumah, akses terbatas untuk ke ruang publik

    ReplyDelete
  12. Kalau yang kuperhatikan krmn Hari Kartini banyak talkshow online bahas soal perempuan gtu mbak. Tetep dirayakan dengan cara yang kita bisa ya. Oh ya selamat puasa juga ya Mbak insav :D

    ReplyDelete
  13. Selamat hari Kartini juga mba Indah, selamat menjalankan ibadah Ramadhan juga
    sehat selalu dan berkah kegiatan yang diajalankan. Semoga covid tidak membuat kita menyerah.

    ReplyDelete
  14. tak terasa bisa bertemu dg ramadhan kembali. alhamdulillah. btw momen hari kartini sekarang jd lebih gimana gitu, syahdu

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah tidak terasa Ramadhan sudah tiba ya mba selamat menjalani ibadah puasa bersama keluarga

    ReplyDelete
  16. Kak Indah yang selalu produktif, melakukan segalanya dengan percaya diri.
    Sosok Kartini Indonesia yang membanggakan.

    ReplyDelete
  17. Senang lihat mak Insav dalam keadaan sehat wal afiat dan tetap prduktif :)
    Selamat hari Kartini dan selamat menjalankan ibadah puasa ya.
    Mohon maaf lahir batin.

    ReplyDelete
  18. Hai mb Indah selamat menunaikan ibadah puasa selalu kagum dengan kegiatan mba Indah, aku jg suka liat igs mba Indah masak heheheh

    ReplyDelete
  19. Happy Ramadan, Mama Bo et Obi
    I know it's hard but I believe that GOD always help us to solve this pandemic

    ReplyDelete
  20. Hari Kartini dan Ramadan tahun ini istimewa ya, bisa memori yang tak terlupakan. Selamat menjalani ibadah puasa untuk Indah Nuria dan keluarga :)

    ReplyDelete
  21. Sehat - sehat selalu mbak Indah, seneng deh kalau lihat aura happy nya mbak Indah.

    ReplyDelete
  22. Nice to see work is still in progress over there, our dictator here has cancelled our parliament and proclaimed the state of emergency unlawfully so that he could rule the way he likes, it is truly horrible.

    ReplyDelete
  23. suasana hari kartini dan ramadhan tahun ini berbeda ya. semoga kita bisa melewati ini semua dg baik. tetap semangat, kak! selamat bekerja dari rumah

    ReplyDelete

Thanks for visiting My Purple World. I am delighted to have you all here :D....
If you like what you read, feel free follow this blog through the button on the right side of the blog and hope you can leave some comments too. Nevertheless, all comments with direct links will be deleted.

Terima kasih sudah mampir ke blog aku ya. Selamat menikmati dan semoga suka. Komentar akan sangat dihargai, tapi link hidup dan spam akan langsung saya hapus ya.

Happy Blogwalking and enjoy 😘