WW: The Maestro..

Jaya Suprana...

The first Indonesian maestro who performs piano recital with all-Indonesian-music-composition repertoir on international concert stages, including just recently in Carnegie Hall, New York

He is truly remarkable...









Join me on Wordless Wednesday...check the link down hereee


26 comments:

  1. I haven't heard of him, but I bet he does really great work. Especially if he was featured at Carnage Hall!

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's true Theresa...we have many Indonesia playing in this hall but he's the first with all-Indonesian- music composition! So proud!..

      Delete
  2. Salam kenal Mbak.. hi..sebenarnya aku sudah beberapa kali main ke sini. Baca baca aja..tapi entah kenapa waktu itu mau ninggalain komen kok nggak bisa....jadi dibesok-besokin.. terus aku coba lagi..pas bermasalah lagi.. rasanya kok belum pernah sukses..

    Mudah-mudahan kali ini bisa muncul nih komenku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal jugaaa,....hehehe, makasih nih dah komen di sini,,,suksees kok :D..

      Delete
  3. Wah menarik, tapi udah kelewat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau mau ikutan WW minggu depan masih ada Vi :D...

      Delete
  4. That is awesome that you got a chance to see him!

    ReplyDelete
  5. tiketnya $0.00 berarti gratis ya mbak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yoiiii.....ini pake undangan dan reservasi maaak :D..

      Delete
  6. Waaa serunyaaa Mbaa... Aku ga tau banyak tentang Jaya Suprana, tapi aku suka lagu gubahan dia yang judulnya Fragmen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. naaah...aku perlu cek tuuuh...doi canggih...asliii..

      Delete
  7. saya pernah denger beliau memainkan piano, sungguh indah... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bangeeeeet....brilliant! dan sangat rendah hati..

      Delete
  8. Glad to see Mr Jaya Suprana, yaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. so glaaad...I was actually so tired from viewing the apartments, but decided to watch this performance afterwards...no regrets!

      Delete
  9. I'm going to look him up! It looks like a classy event! Very fun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. please do...certainly hope he's coming back soon...

      Delete
  10. Salah satu maestro legend nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. beneeer banget...so lucky I got to see his performance...

      Delete
  11. Bapak keren yang mau diajak selfie. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yoiiii daaah...bisa ikutan lombaaa nih heheeee...

      Delete
  12. aiih pasti seru bgt dpt kesempatan menyaksikan performance sang maestro..
    gedungnya keren bgt mak.. :D

    ReplyDelete
  13. suka banget sama om jaya suprana, sahabat gus dur yang satu ini, orangnya hambel banget...:)

    ReplyDelete

Soooo happy to have you all here :D....
Thanks for visiting my blog and feel free to comment but all direct links will be deleted.

Link hidup akan langsung saya hapus ya.

Enjoy!