WW: Street Art at the Long Island City, New York

Street art in New York City is indeed fascinating ;)..

And I am sooo thrilled to find out that we have so many incredible murals near our residence.

Long Islands City it is...

Batik Garutan
Save Yazidi Women

In Batik Garutan we trust...



Batik Garutan
Black, White, Blue and Red :)

I was comfortably wearing Batik garutan pants, black top, Pontianak beaded necklace and flowery green wedges...

One corner in LIC :)
One fine afternoon :)
One set of fabulous art work :)
One incredible husband patiently taking my pictures :)

Join us on (almost) Wordless Wednesday and have a lovely bloghopping day ;)








22 comments:

  1. Those are awesome! The one with three eyes is freaking me out.

    ReplyDelete
    Replies
    1. you are right..it was a bit different though :)

      Delete
  2. Mama bo itu foto2 keren yg kemarin aku e di IG yak?
    Aku yakin passti banyak org yg pernah ngomong ke mama bo kalo yg mama bo pakai itu bagus, trus kmudian mereka tanya yg dipakai itu apa namanya :-)

    ReplyDelete
  3. Mama bo itu foto2 keren yg kemarin aku e di IG yak?
    Aku yakin passti banyak org yg pernah ngomong ke mama bo kalo yg mama bo pakai itu bagus, trus kmudian mereka tanya yg dipakai itu apa namanya :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak yang tanyaaa memang celanaku maaak hihiiii..

      Delete
  4. I love the graffiti! It's planned, and well done! So cool. The ones that have color is so cool! I like the black and white ones to. It's all so neat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I loveee them, Alissa...soo beautiful and very artsy :)

      Delete
  5. mural grafittinya bagus2 ya disana :")

    ReplyDelete
  6. Wow! this graffiti is amazing probably the best I have seen :-)

    PS: The first link I added was wrong so you can delete it ,,,thanks

    ReplyDelete
  7. Gayanya cool bangeeeeet. Seriyuuuus. . .

    ReplyDelete
  8. Muralnya keren keren.. tapi aku malah fokusnya ke baju dan gayanya tante Ind.. ini gaya paling asik dari seorang tante indah... suerrrr... suka banget padu padannya, gaya fotonya, ekspresinya, LIPSTICKNYA, bekgronnya pun mendukung. Aaaaaah <3

    ReplyDelete
  9. Murels are totally fascinating! I'm not sure, if Knoxville has much of this type of artwork. It would be interesting to learn if we do, though. It amazes me how someone can draw images on such a large scale. Cool shots!

    ReplyDelete
  10. gayanya mama booo..keren dan nggak nguatin..eh mak itu gambarnya keren abiz ya...

    ReplyDelete
  11. Dimana itu mbak, keren grafitinya, pengen foto kesana deh

    ReplyDelete
  12. I always love to stumble across street art like this. We saw some really cool designs in back alleys of Tennessee this summer. Some people are just too talented!

    ReplyDelete
  13. Foto yh terakhir kayak 3 Dimensi yaa.. Kereen deh!

    ReplyDelete
  14. Mbaak.. Gravity nya keren kereeennn. Ngiri banget deh sama yang bisa gambar2 gini :D

    ReplyDelete
  15. asli keren bangeeet gambarntya mba, sukaaa :D

    ReplyDelete
  16. Sumpah keren banget, buat yang lebih banyak lagi dong mbak. asli keren deh

    ReplyDelete

Soooo happy to have you all here :D....
Thanks for visiting my blog and feel free to comment but all direct links will be deleted.

Link hidup akan langsung saya hapus ya.

Enjoy!